حذف درس حرفه و فن از اول متوسطه
حرفه وطن

 

 

حذف درس«حرفه و فن» از اول متوسطه
 
 
درس «کار و فناوری» از امسال جایگزین درس حرفه و فن در پایه اول متوسطه اول می‌شود. محتوای این کتاب ادامه درس کارو فناوری، پایه ششم ابتدایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: 12 عنوان کتاب جدید برای اول متوسطه اول در سال تحصیلی 93-92 تدوین شده است. ابراهیم سحرخیز اظهار کرد: درس «کار و فناوری» از امسال جایگزین درس حرفه و فن در پایه اول متوسطه اول می‌شود. محتوای این کتاب ادامه درس کار و فناوری، پایه ششم ابتدایی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه امسال با تغییر کتب پایه اول متوسطه اول 12 عنوان کتاب برای دانش آموزان تدوین و چاپ شده است، اضافه کرد: نگاه آموزش و پرورش به مبحث کار و فناوری بسیار جدی است و در این راستا تلاش خواهیم کرد که این عنوان درسی در شش پایه متوسطه ارائه شود.
 
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از تعهدات آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین آموزش یک حرفه و مهارت به دانش آموزان است و چنانچه جدی گرفته شود، می‌تواند بستر ساز آموزش مهارت به همه دانش آموزان به ویژه رشته‌های نظری باشد.
 
سحرخیز ادامه داد: آموزش یک مهارت به هر دانش آموز نظری نیز نیازمند تامین اعتبارات لازم است که به نظر می‌رسد   حلقه پیوند آموزش و پرورش با این برنامه صنعت است که می‌تواند از پتانسیل خود در جهت آموزش مهارتها به دانش آموزان کمک کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: خبرهای آموزشی ، ،

نوشته شده در دو شنبه 20 خرداد 1392ساعت 6:19 توسط عیسی میرداروطن|



      قالب ساز آنلاین